Uppladdningen inför match

Idag har MIK gjort ett ca 2 timmar långt träningspass inför morgondagens Elitseriematch.
Imorgon blir det ett pass på morgonen, sedan åker dom och äter på någon lunchresturang.
Efter det blir det några timmars vila innan dom samlas för en fika.
Sedan åker dom till hallen för att börja värma upp innan matchen.

Vi fick tag i Jimmy Ojakangas som svarade på följande frågor:

Hur ser du på upplägget dagen innan match?
-
Jag tycker att det är bra. Idag skulle jag kört 2 pass men jag försov mig. Jag vaknade halv 2 och det var exakt när andra passet började.(skratt)

Hur ser du på upplägget på matchdagen?
- Ja det är också helt okej, dock skulle vi kunnat köra passet lite tidigare så man får lite längre vila mellan lunch och fikan.

Gör du något speciellt mellan lunchen och fikan?
- Sover så mycket jag hinner och sen blir det väl någon kopp kaffe.

Så ser det alltså ut dagen innan och matchdag för Mariedals IK!

Mvh/ MSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0